Marschmallow tårta :)

2013-08-31 15:21:44/Permalink/Allmänt/

När jag kom hem gjorde jag denna tårtan ! Själva tårtan gjorde jag på jobbet. Valde att göra en syrlig tårta så att det inte skulle bli alldeles för söt. Browniebotten med passionsmousse ! Som tur var fick jag hjälp av världens bästa, tur var nog de för det var både tidskrävande och tålamodsprövande ! Men resultatet blev häftigt tycker jag ! :)

Självklart kan man välja vilken tårta man vill och det är super enkelt ! Bara till att fästa fast marshmallowsen på hela tårtan. Vi gjorde ringar runt om tårtan och jobbade oss uppåt !

<3

hittarecept.se

Kommentarer
Postat av: Fanny
hittarecept.se

Va den god? :)

2013-09-01 @ 12:49:04
Postat av: vickan
hittarecept.se

Mmmmm, den ser underbart god ut.....

Svar: Tack :)
Emma Olsson

2013-09-20 @ 21:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
// -->