Hej <3

2013-02-24 21:09:09/Permalink//

Ledsen för dålig uppdatering denna veckan men har legat sjuk så har inte orkat ! Ska bättra mig , jag lovar :)

Fler än jag som längtar till sommaren ? Jag är så trött på att frysa , men ändå kommer det bara mer och mer snö ! Jag kollade tillbaka bland mina foton hittade jag denna sommartårtan !!

Browniebotten, passionsmousse, mangokompott och choklad doppade cornflakes ! Täckt med färsk frukt. På sidan skar jag mango och satte runt om. Sen är det bara att välja frukt man gillar ! Jag tycker att det är snyggt att lägga frukten lite slarvigt och inte efter något speciellt mönster !

<3

hittarecept.se

Kommentarer
Postat av: Azra
hittarecept.se

Trött på kylan jag med! Din tårta fick mig att längta till sommaren :) undra om du har något recept till tårtan? Chokladdoppade cornflakes låter spännande :)

Svar: Vad roligt att höra , de var mitt syfte :) jag hittar tyvärr inte receptet jag använde:( men som botten gjorde jag kladdkaka ! När det gäller Corn flakesen så smälte jag choklad och hade i Corn flakes, sen hällde jag ut det på en plåt och lät det stelna. Sen hackade jag det och strödde på ! Blev gott och krispigt ! Hoppas allt ät bra med dig , glad jag blir att du läser min blogg! Kram
Emma Olsson

2013-02-24 @ 23:20:11
Postat av: MAMMA
hittarecept.se

JAPP DEN KOMMER JAG I HÅG :)SÅ HIMLA FIN ATT TITTA PÅ OCH GOD VA DEN OCKSÅ :)KRAM

2013-02-25 @ 17:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
// -->