Kit kat & smarties tårta !

2013-02-27 15:55:47/Permalink//

Här kommer ett tips på en rolig tårta . Min lillasyster My tycker om att baka , så när jag hittade en bild på en liknande tårta var min första tanke att vi skulle göra den tillsammans ! Vi är båda choklad tokiga:) tårtans innehåll kan man välja precis vad man vill ! Men ett tips är att välja något med lite syrlig och fräsch smak , annars blir det alldeles för sött !

Tårtan är väldigt lätt att göra , bryt sönder kit kat chokladen, och sätt runt om hela tårtan . Tänk på att du har tex grädde på kanten så att det fäster ordentligt . Ett band runt om tårtan är både gulligt och bra så att pinnarna håller sig på plats ! Häll sen ut smarties över tårtan !

Jag har för mig att vi använde 11 choklad och ett stort rör med smarties !

Lycka till !

<3

hittarecept.se

Kommentarer
Postat av: therese v
hittarecept.se

Åh vilken fin!

2013-02-27 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
// -->