Pavlova med passionscurd !

2013-02-03 10:07:12/Permalink//

Efter att ha sett när Sveriges mästerkock bakade pavlova så bestämde jag och hjärtat oss för att prova :) Vi använde oss av förra årets vinnare Sigrids recept som ni hittar här:)

http://www.recept.nu/sigrid-barany/efterratter-och-godis/frukt-och-bar/pavlova-med-lime--och-passionscurd/

Ett tips är att inte spritsa dem för stora , för dem växer ganska mycket i ugnen ! Rekommenderar verkligen dessa , blev supergott med den söta marängen tillsammans med den syrliga passions curden. Vi följde som sagt receptet men vi valde att behålla kärnorna från passions frukten , mycket godare tycker vi men det är ju en smaksak ! Lycka till!

<3

hittarecept.se

Kommentarer
Postat av: Susanne
hittarecept.se

Du är så jävla duktig Emma. :) Kram

Svar: Tack vad gullig du är ! Kram
Emma Olsson

2013-02-04 @ 10:50:48
Postat av: Susanne
hittarecept.se

Är bara ärlig. :)

2013-02-04 @ 16:31:12
Postat av: Mamma
hittarecept.se

Dom var skitgoa! för goda för jag åt upp hela :)
Jag är så stolt som man bara kan bli.
Tro de eller ej detta har jag nästan skrivit själv My har hjälpt mej lite ;)PUSS OCH KRAM MAMMA
OBS DE TOG NOG 20 min ATT SKRIVA DETTA MEN ROLIGT VA DE :) :) :)

Svar: Duktig du är mamma <3
Emma Olsson

2013-02-05 @ 18:00:39
Postat av: Pappa
hittarecept.se

det mamma skriver det är sant till 100% men att hon har skrivit det själv tror inte jag på

Svar: Jodå pappa :)
Emma Olsson

2013-02-11 @ 17:58:19
Postat av: Mamma
hittarecept.se

Jag sa ju att lilla My hjälpte mej lite men nu klarar jag mej utan någon hjälp :)och fort går de




TACK FÖR STÖDET EMMA ;)





2013-02-12 @ 12:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
// -->