2013-11-25 11:08:50/Permalink/Allmänt/
Måndag och en helt ny vecka framför sig ! Denna veckan ska jag bara jobba 3 dagar så idag och imorgon ska jag vara ledig och mest bara njuta tror jag ;) fast vi får väl se hur länge jag klarar det! Nu Imorse var jag och lämnade Therese på jobbet sen körde jag inom netto , dem hade väldigt fina kakburkar :) Den stora har jag fyllt med pepparkakor och den minsta med skumtomtar :)

Något som jag tycker är roligt är att slå in det jag har bakat och ge bort till någon jag tycker om.. Nu i helgen hittade jag fina klistermärken man kan sätta på påsen med kakorna/godiset. Vi köpte dem på lagerhaus och panduro !

kram ♥








hittarecept.se

Kommentarer
Postat av: Tessan
hittarecept.se

❤️

2013-11-26 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
// -->