Macroner ♥

2013-11-07 16:26:06/Permalink/Allmänt/
Denna veckan var det min tur att göra macronerna på jobbet :) roligt men väldigt svårt ! ställer hårda krav på mig själv men denna gången blev jag faktiskt nöjd:) min kollega sa att det går inte att prata med mig under tiden jag spritsar, full fokus ;)
noisette med hackade hasselnötter,mums !


igår hade någon lagt ut en bild på hello kitty formar på instagram ! Jag kunde inte låta bli att köpa dem efter jobbet :) töntigt men jag skäms inte :)








hittarecept.se

Kommentarer
Postat av: Tessan
hittarecept.se

Inte alls töntigt. :) längtar tills vi ska baka med dem :) ❤️

Svar: Söt du är :) jag oxå ♥♥♥
Emma Olsson

2013-11-11 @ 00:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
// -->