2013-10-29 10:00:45/Permalink/Allmänt/
I förra inlägget visade jag er en tårta med syrlig hallonmousse och panacotta ! när jag gjorde den tårtan så blev det lite mousse över ! Då passade jag på att göra två olika desserter ! En av desserterna spritsade jag i en fin glas burk som jag har köpt på lagerhaus och den andra moussen spritsade jag i formar ! såhär blev resultatet ♥ hoppas ni får en fin dag , nu är min rast slut å jag ska fortsätta jobba ! Imorse la jag ihop macroner som bästa kollegan spritsat ! ♥

♥KRAM♥









hittarecept.se

Kommentarer
Postat av: Tessan ❤️
hittarecept.se

Jätte fint och jätte gott var de:) tack hjärtat ❤️

2013-10-29 @ 10:17:08
Postat av: Susanna
hittarecept.se

Och jag fick också tårta, trots att jag inte kunde vara med på kalaset. Den var superdupergod, typ den chokladigaste chokladtårtan jag ätit, och choklad är bra :)

Svar: Självklart får du tårta ! Vi saknade dig ♥
Emma Olsson

2013-11-04 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
// -->