hej ♥

2013-10-22 05:25:57/Permalink/Allmänt/
Nu har jag varit dålig på att blogga igen :( är ledsen för de men jag har bakat en massa så har inlägg på gång :) men detta kommer bli ett snabb inlägg då klockan är lite över 05 , jag sitter på tåget påväg till jobbet !

Många av er har frågat hur det gick i tävlingen på ekströms och tyvärr räckte det inte enda fram denna gången iheller men det är bara att glömma och ta nya tag !

Jag kan även visa er några av våra nyheter på konditori hollandia :) vi har gjort en tårjta med mandelbotten,hallonmousse och vit chokladmousse ! dekorerad med hallonmacron,vita chokladspiraler,hallon och bladguld ! Sen har vi även gjort en ny bakelse som innehåller nötbotten,kola med blandade nötter och en mousse gjord på karameliserad vit choklad ! dekorerad med en mini noisette macron och en valnöt !

som sagt jag har inlägg på gång ♥ hoppas du får en fin dag ! Kram





hittarecept.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
// -->